نمایه نویسندگان

آ

  • آقایی داغلیان، محمد طراحی مدل ارزش‌آفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 72-112]

ا

  • اسگندری، کریم طراحی مدل ارزش‌آفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 72-112]
  • اسماعیلی، مصطفی شناسایی سوگیری‌های شناختی سیاست‌گذاران در تصمیم‌گیری‌های استراتژیک حکمرانی: با رویکرد فراترکیب [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • اشرفی، فاطمه مفهوم سازی و اعتباریابی اخلاق حرفه ای اینفلوئنسرها؛ رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری [دوره 22، شماره 55، 1402]

ب

  • باقری، مژگان بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]
  • بخشی زاده برج، کبری تحلیل گفتمان بازاریابی جوامع دور از وطن [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 49-71]

ت

ج

  • جاهدی، پدرام تحلیل گفتمان بازاریابی جوامع دور از وطن [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 49-71]
  • جعفری، مهسا فهم پدیده شجاعت برند در صنعت مد [دوره 22، شماره 54، 1402]
  • جوانمرد، مریم تبیین و تحلیل ذهنیت شناختی انسان‌انگاری برند در کسب وکارهای نوپا [دوره 22، شماره 55، 1402]

چ

  • چیت ساز، مسعود خوانش لاکانی از میل مصرف‌کننده در ساحت‌های خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]

ح

  • حسینی، ابوالحسن بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]
  • حسینی، مینا تبیین و تحلیل ذهنیت شناختی انسان‌انگاری برند در کسب وکارهای نوپا [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • حسنقلی پور یاسوری، طهمورث طراحی مدل ارزش‌آفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 72-112]

خ

  • خادمی گراشی، مهدی خوانش لاکانی از میل مصرف‌کننده در ساحت‌های خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]
  • خداداد حسینی، سید حمید شناسایی ابعاد تعالی برند با رویکرد تحلیل مضمون (مورد مطالعه: صنعت کالاهای تند مصرف) [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 13-48]
  • خدامی، سهیلا ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد [دوره 22، شماره 54، 1402]

د

ر

  • رضایی نژاد، هادی شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر بهبود قدرت گفتگوپذیری برند در شبکه‌های اجتماعی با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 148-174]

ز

  • زنگیان، سمیه شناسایی عناصر سازندۀ بلوغ دیجیتال برای ترسیم استراتژی صنعت 0/4: با ابزارهای فراداده توصیفی و متن کاوی [دوره 22، شماره 54، 1402]

س

  • ساعدی، عبداله تبیین و تحلیل ذهنیت شناختی انسان‌انگاری برند در کسب وکارهای نوپا [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • سالاری کمانگر، محمدامیر ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد [دوره 22، شماره 54، 1402]
  • سپهوند، رضا شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های مؤثر بر عشق به برند با استفاده از روش دلفی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فازی [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • سنگری، نگین بررسی مدیریت کلان داده‌ها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402]

ش

  • شیخ، رضا ارزیابی سریع مشتریان و کلاسه‌بندی آن‌ها با رویکرد فرصت از دست رفته بر مبنای فاصله در فضای قطبی (OPLO-POCOD SORT) و شاخص مروجین خالص(NPS) [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • شیری، اردشیر فهم پدیده شجاعت برند در صنعت مد [دوره 22، شماره 54، 1402]
  • شیری، نعمت‌اله واکاوی موانع و مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان در استان ایلام [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 196-228]
  • شیرخدایی، میثم شناسایی ابعاد تعالی برند با رویکرد تحلیل مضمون (مورد مطالعه: صنعت کالاهای تند مصرف) [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 13-48]
  • شیرخدایی، میثم مفهوم سازی و اعتباریابی اخلاق حرفه ای اینفلوئنسرها؛ رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • شریعت نژاد، علی شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر بهبود قدرت گفتگوپذیری برند در شبکه‌های اجتماعی با روش دلفی فازی [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 148-174]
  • شریعت نژاد، علی بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]
  • شریعت نژاد، علی شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های مؤثر بر عشق به برند با استفاده از روش دلفی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فازی [دوره 22، شماره 55، 1402]

ص

  • صنفی، سهیلا ارزیابی سریع مشتریان و کلاسه‌بندی آن‌ها با رویکرد فرصت از دست رفته بر مبنای فاصله در فضای قطبی (OPLO-POCOD SORT) و شاخص مروجین خالص(NPS) [دوره 22، شماره 55، 1402]

ع

  • عارف نژاد، محسن شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های مؤثر بر عشق به برند با استفاده از روش دلفی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فازی [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • عبادی‌نیا، حامد تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درک‌شدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطه‌ای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستان‌های شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402]
  • عرفای جمشیدی، شادی طراحی مدل ارزش‌آفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 72-112]
  • عسگرنژاد نوری، باقر تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درک‌شدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطه‌ای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستان‌های شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402]
  • علی پور، حسین خوانش لاکانی از میل مصرف‌کننده در ساحت‌های خیالی و نمادین [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 113-147]
  • عندلیب، علیرضا طراحی الگوی تحلیل رفتار خرید مشتریان تحت تأثیر محرک‌های حسی محیطی با تمرکز بر اصول بازاریابی حسی: مورد مطالعه کافی‌شاپ‌های شهر اصفهان [دوره 22، شماره 55، 1402]

غ

  • غفوری، زهرا بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]

ف

  • فرهادیان، علی شناسایی عناصر سازندۀ بلوغ دیجیتال برای ترسیم استراتژی صنعت 0/4: با ابزارهای فراداده توصیفی و متن کاوی [دوره 22، شماره 54، 1402]

ق

  • قاسمیان، علی شناسایی سوگیری‌های شناختی سیاست‌گذاران در تصمیم‌گیری‌های استراتژیک حکمرانی: با رویکرد فراترکیب [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • قاسمیان صاحبی، علی بررسی مدیریت کلان داده‌ها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402]
  • قربانی دینانی، حسن طراحی الگوی تحلیل رفتار خرید مشتریان تحت تأثیر محرک‌های حسی محیطی با تمرکز بر اصول بازاریابی حسی: مورد مطالعه کافی‌شاپ‌های شهر اصفهان [دوره 22، شماره 55، 1402]

ک

  • کیانی گهر، محمد حسین بررسی مدیریت کلان داده‌ها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402]
  • کردحیدری، راحیل بررسی مدیریت کلان داده‌ها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 22، شماره 54، 1402]
  • کردحیدری، راحیل شناسایی سوگیری‌های شناختی سیاست‌گذاران در تصمیم‌گیری‌های استراتژیک حکمرانی: با رویکرد فراترکیب [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • کردنائیج، اسداله شناسایی ابعاد تعالی برند با رویکرد تحلیل مضمون (مورد مطالعه: صنعت کالاهای تند مصرف) [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 13-48]
  • کریمی، شهلا مفهوم پردازی چالش‌های بازاریابی سبز در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 22، شماره 54، 1402]

م

  • محمدی، اسفندیار فهم پدیده شجاعت برند در صنعت مد [دوره 22، شماره 54، 1402]
  • محمدی فر، یوسف مفهوم پردازی چالش‌های بازاریابی سبز در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 22، شماره 54، 1402]
  • میر، سعید بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]
  • مرادنژادی، همایون واکاوی موانع و مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان در استان ایلام [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 196-228]
  • مهرابیان، احمد ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد [دوره 22، شماره 54، 1402]
  • موسوی، سید نجم الدین بررسی تاثیر اصالت برند بر خودانگاره مشتری با نقش میانجی قدرت اجتماعی برند [دوره 22، شماره 54، 1402]
  • موسوی، سیده نسیم شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های مؤثر بر عشق به برند با استفاده از روش دلفی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فازی [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • موقر، مرتضی بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 175-195]
  • موقر، مرتضی مفهوم سازی و اعتباریابی اخلاق حرفه ای اینفلوئنسرها؛ رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • مولاقلقاچی، مریم تأثیر رفتارهای تعاملی کارکنان خط مقدم بر ارزش درک‌شدۀ خدمات و وفاداری مشتری: نقش واسطه‌ای رفتارهای مشارکتی و شهروندی مشتری (مورد مطالعه بیمارستان‌های شهر تبریز) [دوره 22، شماره 54، 1402]

ن

  • نادری بنی، محمود طراحی الگوی تحلیل رفتار خرید مشتریان تحت تأثیر محرک‌های حسی محیطی با تمرکز بر اصول بازاریابی حسی: مورد مطالعه کافی‌شاپ‌های شهر اصفهان [دوره 22، شماره 55، 1402]
  • نجات، سهیل شناسایی ابعاد تعالی برند با رویکرد تحلیل مضمون (مورد مطالعه: صنعت کالاهای تند مصرف) [دوره 22، شماره 53، 1402، صفحه 13-48]
  • نظامی، آرش شناسایی و تحلیل عوامل ایجادکننده و پیامدهای پدیده اسکیزوفرنی برند با روش FCM [دوره 22، شماره 55، 1402]

ه

  • همتی، امین شناسایی عناصر سازندۀ بلوغ دیجیتال برای ترسیم استراتژی صنعت 0/4: با ابزارهای فراداده توصیفی و متن کاوی [دوره 22، شماره 54، 1402]